неділю, 15 серпня 2010 р.

НОВОВВЕДЕНЯ ДО ТРЕНІНГУ ДЛЯ ФАСИЛІТАТОРІВ

Спеціалістами з моніторингу та координатором програми внесені рекомендації щодо проведення тренінгів для майбутніх фасилітаторів.
До уваги тренерів - міни, щодо проведення тренінгу:
День 1.
- До початку тренінгу тренер має завантажити на всі комп’ютери з сайту ГуглДокс Вхідну анкету (доступ до документу надається тренерам від координатора програми). Наприкінці першого дня тренер має можливість ознайомитися з результатами анкетування, з складом учасників та їх очікуваннями.

- Вправи зі знайомством з Електронним довідником слід приділити більше уваги. Важливо навчити учасників встановлювати Ел. довідник на комп’ютері, створити для нього ярлик на робочому столі, навчити ним добре користуватися.

- Під час виконання вправи з ознайомлення з Інтернетом ознайомити учасників з сайтом порогами http://uspih.iteach.com.ua. Запропонувати їм переглянути розділи сайту і поставити наступні запитання:
1. Яку допомогу може отримати фасилітатор з сайту програми? В яких розділах меню?
2. Як учасники програми дізнаються про новини, зміни в програмі, конкурси, майстер-класи тощо?
Обов’язково важливо тренеру до початку тренінгу самому зареєструватися на Форумі сайту. В ході вправи з ознайомлення з сайтом тренер пропонує учасникам зареєструватися на сайті (обов’язково записати свої логін і пароль в середині свого Методичного посібника для викладачів). Після реєстрації учасники мають залишити свої повідомлення у форумі «Новачки. Давайте познайомимось» і в інших форумах за бажанням.

День 2. Під час проведення першого уроку, коли учасники виконують ролі учнів, важливо спонукати їх в ролі дітей декілька разів спробувати використовувати Електронний довідник, як робили б це учні. Намагатися, щоб вони якнайбільше попрацювали з довідником.

День 4.
До уваги тренерів! В новому виданні Методичного посібника для викладачів в розділі «Додатки» вміщено нову статтю, в якій є рекомендації щодо проведення кожного заняття при виконанні проектів. Зверніть увагу на таблицю – Контрольний список – щодо оформлення презентації .
Коли учасники тренінгу будуть розробляти свій проект на тренінгу, порекомендуйте їм скористатися критеріями з цієї таблиці.
День 5.
Учасники ознайомлюються з новою презентацію щодо моніторингу ( раніше - спостереження) , їм показують на сайті програми, звідки вони можуть завантажити оновлені Форму 1 і Форму 2 , а також Анкету фасилітатора та як вони можуть отримати доступ до цих форм та Анкети он лайн).
В новому Методичному посібнику для викладачів наприкінці 5 дня тренінгу є пусті строчки, де учасник тренінгу має записати імена і контакти свого регіонального координатора, координатора програми. Тренер має приділити цьому час і продиктувати, або записати на видному місці в класі ці імена і контакти. За бажанням він може надати і свої контакти.
Після тренінгу учасники заповнюють Підсумкову анкету теж в Гуглдокс по черзі. Маємо на увазі, що анкета анонімна і, коли один учасник заповнює анкету, інші не мають бачити, які відповіді він надає в анкеті. За умов, що, як правило, у нас на тренінгу комп’ютерів вдвічі менше за кількість учасників, то потрібно продумати і організувати якусь активність для учасників, які не заповнюють анкету.

Сподіваємося, що ці нововведення будуть сприяти покращенню нашої роботи і скоро стануть звичними для нас. Всім тренерам успіхів і натхнення!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.