суботу, 14 березня 2009 р.

ТРЕНЕР і СПІВ-ТРЕНЕР

ГОТУЮЧИСЬ ДО ПЕРШОГО ЗАНЯТТЯ
Тренінг для фасилітаторів ведуть 2 тренери: основний тренер і спів-тренер.
Визначте свої ролі і головні обов’язки кожного. Бажано, щоб ви списалися саме зараз і все узгодили до початку тренінгу.
Визначте, хто з вас відповідає за організаційні моменти , хто за канцтовари і книжки, хто – за змістову частину тренінгу. Впродовж 5 днів тренінгу ви можете домовлятися і міняти ці ролі.

Спочатку відкрийте і уважно перегляньте документ «План обучающего тренинга» з папки "from Bannov" . Основний тренер перекладає його на укр. мову, одночасно уявляючи, що ви будете говорити і робити , які презентації та матеріали потрібно підготувати . Уточніть зазначені у Олександрва Митрофановича Баннова сторінки ( вони найчастіше не співпадають з нашим українським посібником) .

Основний тренер має визначити і узгодити заздалегідь з спів-тренером, яку вправу хто проводить і зразу відмітити це в плані, щоб кожен міг заздалегідь підготуватися краще до саме цієї вправи.
Роздрукуйте для себе цей документ в 2 –х екземплярах ( для кожного тренера)

Особливо пропишіть і обговоріть заздалегідь перший день . Потім кожного вечора ви разом будете готуватися до кожного наступного дня.

Прохання для АЙОРН- тренерів – уважно перегляньте та перекладіть на укр. мову презентації , які ви будете використовувати на тренінгу. Адаптуйте ці презентації «під себе».

Є запитання?

 Ніна Дементієвська

2 коментарі:

  1. Очень желательны рекомендации для тех, кто будет вести тренинг с учениками. Всегда есть подводные камни, о которых желательно знать заранее.

    ВідповістиВидалити
  2. Наташа, совершенно верно!!!
    Только я боюсь , что все перепутается в одном блоге. Мы для фасилитаторов сделаем отдельный блог. ПОскольку методики ( для работы с детьми и со взрослыми) - разные .
    Хорошо? Я сегодня же сделаю новый блог и помещу в этот блог ссылку на фасилитаторский блог.
    Всего доброго,
    Нина

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.