понеділок, 4 травня 2009 р.

ГОТУЄМОСЬ ДО НАСТУПНОГО ТРЕНІНГУ В ТРАВНІ

Звертаюся до вас, шановні волонтери (організатори , тренери та фасиллітатори) курсу Інтел "Шлях до успіху".
Прошу вас написати як коментарі до цього повідомлення все, чому ви б бажали навчитися, що вдосконалити, про що дізнатися і т.п. на нашому черговому травневому волонтерському тренінгу.
Я не обіцяю, що можу виконати всі ваші забаганки - "я не чарівник, я тільки вчуся", але .. дуже хочеться.
Ніна Д., координатор мережевих спільнот

4 коментарі:

  1. У меня вопросы по этапу подготовки проекта. Мы видели на тренинге презентации проектов, которые уже сделаны, а не запланированы. У меня довольно плотно идут 5 занятий создания собственного проекта и презентации, времени на реализацию его практически нет. Я стараюсь, чтобы были произведены детьми все возможные расчеты, измерения, опросы, указано, что где можно взять, как собрать, если нужны, средства, проинформировано местное сообщество... Но понимаю, что презентовать будут хорошо запланированные (я надеюсь), но не выполненные проекты. Поделитесь опытом, может, последние занятия нужно было растягивать на пару недель?

    ВідповістиВидалити
  2. В мене питання стосовно втручання в програму і власних змін, що виникають як необхідність. Як вималювати ту розумну межу, щоб і в часові рамки вписатись і завдання достойні виконати? Рефлексія, психологічні вправи повинні гармонійно вплітатись в хід тренінгу. Вибачте за мою знервованість на початку квітня. Розпочавши роботу, перебрала з психологією: і сім шляп мислення, і гра в "чарівників" (для актуалізації творчого мислення), і щоразу робота в малих групах, інші ігри, і сама багато говорила, щоб донести поняття "спільнота", "технології", "співпраця". Те, що не вистачало часу, звичайно ж, сама винна. Коли "закрила рота", відклала на потім роботу в малих групах - стало набато краще.
    Чи потрібно готувати дітей до співпраці в малих групах чи залишити це на 5 останніх занять? (Я маю на увазі спеціальні ігрові і не тільки завдання, обговорення по 4-5 осіб на перших 10 заняттях).
    Рефлесія для фасилітаторів обов`язкова, так як і для тренерів? (будемо звітувати?)
    Останнє питання про сертифікати учням.

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже радію, що скоро ми зможемо усі побачитися, все обговорити. Я підготую для всіх рекомендації з приводу того, як зробити блог цікавим і як його "рекламувати" (збирала поради від різних людей))) Сподіваюсь, ми зможемо це обговорити... Іще в мене виникла ситуація, коли директор школи дуже просить, щоб до занять долучився іще один хлопчик, а вже 3-тє заняття... Сьогодні маю вирішити, як бути...

    ВідповістиВидалити
  4. Поздравляю всех с Днем Победы!
    Относительно семинара: очень хочется посмотреть проведение занятия (ролевая игра) теми тренерами, кто уже проводит занятия, и услышать их мнение, замечания, советы :)
    Поддерживаю Натлью о проекте: как все-таки задумывали авторы - дети презентуют придуманные проект или все-таки реализованный, к чему мы, если я правильно понимаю, стремимся?
    много вопросов по распределению времени занятия

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.